laatste paar daagjes - Reisverslag uit Lundby, Denemarken van Jasper Berk - WaarBenJij.nu laatste paar daagjes - Reisverslag uit Lundby, Denemarken van Jasper Berk - WaarBenJij.nu

laatste paar daagjes

Blijf op de hoogte en volg Jasper

14 Oktober 2014 | Denemarken, Lundby

14-10-2014
Het zit er alweer bijna op. dan heb ik er 7 weken stage opzitten.
de laatste weken hebben we niet veel meer gedaan. natuurlijk de dagelijkse werkzaamheden zoals melken en voeren wel iedere dag. We hebben tussen door allemaal kleine klusjes gedaan. een dagje hebben we het erf schoon geschoven met de loder, een dagje hebben we de kapotte ligboxen in de stal weer vast gemaakt, kalveren verzet, hokjes uitgemest en van die klusjes.
we zouden eigenlijk deze week nog gras gaan maaien maar doordat het weer anders is dan voor speld gaat dit niet door. heel misschien van de week nog maar dat is nog twijfelen.

Vrijdag middag om half 4 gaat mijn vliegtuigje terug naar Nederland.
ben eigenlijk wel blij dat ik naar huis mag. Want aangezien er niks te doen is op het bedrijf en we maar binnen zitten daar is niks leuks aan en zeker geen dagen aan een stuk. Daar ben ik tenminste geen jonge voor. buiten bezig zijn dat is wat ik graag doe.

Hoe ik terug kijk op deze reis krijgen jullie te horen in het volgende en laatste reisverslag

groeten en tot over 4 dagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Lundby

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2014

laatste paar daagjes

07 Oktober 2014

week 6 07-10-2014

30 September 2014

dinsdag 30-09-2014

25 September 2014

Op de helft donderdag 25 september.

20 September 2014

Mais mais en nog is mais
Jasper

Zondag 31 Augustus begint der reis naar Denemarken. Ik ga voor 7 weken stage lopen in Denemarken. Ik ga met het vliegtuig die opstijgt in Eindhoven om half 4 `S middags en zal landen in Kopenhagen De vliegreis zal 1uur en 25 minuten duren. In Kopenhagen wordt ik opgehaald meT de auto. Dan moet ik nog 1 uur reizen tot ik in Lundby ben waar mijn stage zal beginnen ik verwacht dat ik rond 19:00 uur op mijn stage adres ben.

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1020
Totaal aantal bezoekers 6040

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

20 September 2014 - 20 September 2014

Mais mais en nog is mais

Landen bezocht: