de vliegreis - Reisverslag uit Lundby, Denemarken van Jasper Berk - WaarBenJij.nu de vliegreis - Reisverslag uit Lundby, Denemarken van Jasper Berk - WaarBenJij.nu

de vliegreis

Blijf op de hoogte en volg Jasper

01 September 2014 | Denemarken, Lundby

Zo ik ben alweer bijna 1 dag in Denemarken.
Vrijdag avond heb ik afscheid genomen van mijn vrienden, en zondag van mijn ouders en vriendinnetje.
Zondag hebben mijn ouders me naar Eindhoven airport gebracht.
Het vliegtuig steeg op om 4 uur en lande om kwart over 6 in Kopenhagen. Daar heb ik even moeten zoeken voordat ik de boer gevonden had. maar uiteindelijk had ik hem gevonden.
Samen zijn we naar het plaatsje Lundby gereden met de auto wat ten zuid- westen ligt van Kopenhagen. Dat was een uurtje rijden. Het was er heel erg rotweer het regende de hele dag en zaterdag was er al 100mm water gevallen en stond Kopenhagen helemaal blank.
Eenmaal op de plaats van bestemming gekomen hebben we gegeten en heb ik kennis gemaakt met de vriendin van de boer die ook veel doet op het bedrijf. Daarna hebben we even wat (Deense) televisie gekeken.
Toen ben ik naar mijn eigen huisje gegaan mijn tas uitgepakt en in bed gekropen.
`S ochtens gaat de wekker elke dag om 5:15 uur om om 6:30 in de melkstal te staan.
vanmorgen heb ik voor het eerst mee gemolken en al meteen voer moeten maken en uit draaien voor de dieren.
Daarna nog wat kleine klusjes gedaan en nu heb ik een half middagje vrij omdat de boer naar een begrafenis moet.
Ik denk dat ik de 7 weken wel vol ga houden haha.

gr. Jasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Lundby

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2014

laatste paar daagjes

07 Oktober 2014

week 6 07-10-2014

30 September 2014

dinsdag 30-09-2014

25 September 2014

Op de helft donderdag 25 september.

20 September 2014

Mais mais en nog is mais
Jasper

Zondag 31 Augustus begint der reis naar Denemarken. Ik ga voor 7 weken stage lopen in Denemarken. Ik ga met het vliegtuig die opstijgt in Eindhoven om half 4 `S middags en zal landen in Kopenhagen De vliegreis zal 1uur en 25 minuten duren. In Kopenhagen wordt ik opgehaald meT de auto. Dan moet ik nog 1 uur reizen tot ik in Lundby ben waar mijn stage zal beginnen ik verwacht dat ik rond 19:00 uur op mijn stage adres ben.

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 6043

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

20 September 2014 - 20 September 2014

Mais mais en nog is mais

Landen bezocht: